Gorilla group
Over ons

Gorilla Group is een jong familiebedrijf met zeeën aan ervaring. Opgericht in 2019 om de voedselveiligheid bij haar klanten verder te optimaliseren. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en is de Gorilla Group werkzaam in de Benelux met drie business units.

Hygiëne Desinfectie Reiniging

Reiniging & Desinfectie

Gorilla Cleaning

Niks is te gek voor onze toppers bij Gorilla Cleaning. Of het nu gaat om reinigingswerkzaamheden op een boorplatform of om de dieptereiniging van de keuken, het sanitair, vet- en luchtkanalen. Onze jongens en dames zijn 24/7 beschikbaar en werken allen conform de hoogste veiligheidsvoorschriften en geldende HACCP normen.

Onderhoud & Reparatie

Gorilla Maintenance

Onze onderhoudsploegen houden zich bezig met technisch en hygiënisch onderhoud op periodieke basis aan productielijnen en zijn gespecialiseerd in werkzaamheden in de voedingsindustrie maar ook in high care omgevingen zoals cleanrooms. Ook hier werken wij conform de hoogste veiligheidsvoorschriften HACCP normen. Uiteraard zijn onze toppers VCCN gecertificeerd en 24/7 beschikbaar.

Ongedierte Bestrijding

Gorilla Pest Control

Onze service medewerkers binnen Gorilla Pest Control beschikken allen over het vakbekwaamheidsdiploma bestrijdingstechnicus dierplagen en houtrotverwekkende schimmels. Of je nu last hebt van muizen, ratten, kakkerlakken of ander ongedierte Gorilla Pest Control staat 24/7 klaar om een plaag te bestrijden. Ook hier werken onze toppers conform de hoogste veiligheidsvoorschriften en geldende HACCP normen. Uiteraard werken wij conform de methode IPM. IPM is een manier van werken voor plaagdierbeheersers, waarbij eerst weringsmaatregelen genomen worden en habitat management wordt uitgevoerd, alvorens overgegaan wordt op niet-chemische bestrijdingsmiddelen.

Onze Missie

Het creëren van een beter leven voor mens en planeet.

Dit doen wij op veel verschillende manieren waarin wij altijd kijken naar de mens en onze planeet

Door duurzaamheid en circulariteit te integreren in al onze oplossingen, streven we naar een duurzame toekomst waarin bedrijven efficiënter kunnen opereren, waardevolle inzichten kunnen verkrijgen en tegelijkertijd bijdragen aan een beter milieu.

Samen met onze klanten willen we een circulaire economie bevorderen. Waarin assets, efficiënter, (her)gebruikt of gerecycleerd kunnen worden en waarin duurzaamheid een integraal onderdeel is van de bedrijfsvoering. Op deze manier kunnen we gezamenlijk bijdragen aan een betere wereld.

Onze Visie

De visie van de Gorilla Group is, om een dienstverlenend bedrijf van topklasse te worden! Ons doel is het creëren van een beter leven voor mens en planeet, door middel van innovaties die de standaard in de sector overstijgen. We bieden producten en diensten van ongeëvenaarde kwaliteit en leggen de focus op onze collega’s en klanten.

Hoe bereiken we dit? Onze managementsystemen zijn erop ingericht om niet alleen nu maar ook om in de toekomst aan de compliance verplichtingen vanuit wet- en regelgeving te voldoen. Daarnaast zetten wij onze hoogopgeleide experts in en gaan voor niets minder dan het bereiken van de nummer één positie in service en klanttevredenheid. Onze uitmuntende prestaties, op de juiste manier en op het juiste moment, vormen de kern van onze benadering. Wij hechten veel waarde aan ethische bedrijfspraktijken en duurzaamheid, en dit loopt als een rode draad door alles wat we doen.

Kom aan boord en bouw samen met ons aan een veelbelovende toekomst, waarbij we met passie en betrokkenheid bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. Word onderdeel van ons succesverhaal en ervaar zelf de impact die we maken! Samen bouwen we aan een betere toekomst voor iedereen.

Het fundament van de Gorilla Group
is gebaseerd op vier pijlers:

1. Verbinding maken met onze klant

Onze eerste bouwsteen is ook met afstand onze belangrijkste pijler. Bij ons draait service in de kern om de verbinding tussen onze medewerkers en onze klanten. Elke klant heeft een eigenverhaal, een eigen uitdaging en een andere oplossing. Synergie is voor de Gorilla Group een proces waarbij het samengaan van delen meer oplevert dan de som der delen. Hierbij kijken wij altijd naar; de mens, onze planeet en de opbrengsten. Deze gedachten gang vertalen we door naar onze gehele organisatie en al onze processen. In onze business draait het niet om de technische oplossing, maar de menselijke verbinding welke door onze technische vaardigheden tot een oplossing komt. Dit vereist van onze medewerkers dat ze echt begrijpen wat onze dienstverlening ( of het ontbreken ervan) voor onze klanten betekend en dat ze vervolgens handelen vanuit dat begrip.

2. Vrijheid en verantwoordelijkheid

Om zo te kunnen handelen hebben onze medewerkers vrijheid nodig. Want elke klant heeft een uniek verhaal en het is onmogelijk om vanaf een kantoor voor te schrijven hoe het verhaal moet aflopen. Wij zijn ervan overtuigd dat de juiste afloop van het verhaal enkel gevonden kan worden in het contact tussen medewerker en de klant. Van mens tot mens. Echter kan vrijheid niet bestaan zonder verantwoordelijkheid. Binnen Gorilla Group zijn Vrijheid en Verantwoordelijkheid twee kanten van dezelfde medaille. De yin en tang van bewust klantgericht handelen. Daarom begrenzen wij de vrijheid van onze medewerkers middels een simpel toetssteen: Alles wat wij doen, moet in deinst staan van onze klanten, ons bedrijf, onze zelf en onze collega’s. We zijn gezamenlijk verantwoordelijk om alle klanten te helpen.

3. Blije medewerker, blije klant

Onze medewerkers maken of breken de klant ervaring en zijn op deze manier onze belangrijkste asset in onze service organisatie. Wij maken medewerkers niet verantwoordelijk als ze zich niet verantwoordelijk voelen, en mensen voelen zich nu eenmaal niet verantwoordelijk als ze niet voelen dat ze belangrijk zijn en gewaardeerd worden.

4. Continu verbeteren

De laatste pijler maak de cirkel rond. Onze service medewerkers spreken meerdere klanten per dag, elke dag weer. Dat betekent dat vandaag een kans is om beter te zijn dan gister, en morgen een kans is om beter te zijn dan vandaag. Voor ons is het cruciaal dat wij medewerkers hebben welke kansen willen benutten en kunnen grijpen. Elke dag weer.

OnZE Resultaten

Inmiddels werken al onze medewerkers volgens dit concept, en kort samengevat leidt dit tot een gigantische stijging van enthousiastere klanten en betrokken, zelfs bevlogen medewerkers. Onze hoge service niveau en de zelfredzaamheid van onze medewerkers zorgt er ook voor dat wij geen gigantische overhead nodig hebben. Al onze medewerkers zijn managers, teamleiders en eindverantwoordelijk voor het leveren van een uitmuntende service. Dit vertaalt zich onderaan de streep ook door naar onze klanten. Beter hoeft niet altijd duurder te zijn 😉